9 КЛАС

УРОК 50
Набір послуг, що надають он-лайн сервіси, зазвичай містить усі основні засоби традиційних офісних пакетів:
  • текстовий редактор;
  • табличний процесор;
  • програми для створення презентацій;
  • системи керування базами даних;
  • органайзери, календарі тощо.
Он-лайн офіс доступний з будь-якого комп'ютера, під'єднаного до мережі Інтернет, незалежно від того, яку операційну систему він використовує.
Найпопулярнішою безкоштовною он-лайн службою, яка надає сервіси для колективної роботи з документами, наразі є служба Google Drive або Диск Google, дозволяє користувачам зберігати свої дані на серверах у хмарі і ділитися ними з іншими користувачами в Інтернеті.
Для роботи з електронними документами у Google Drive використовують такі програмні засоби:

Документи під час їх створення та опрацювання буде збережено автоматично через кожні 2–3 секунди. Кожну правку буде враховано. Можна скористатися функцією відміни і повернення змін так само, як і у звичайній локальній прикладній програмі, але протягом сеансу роботи з документом.
Щоб отримати доступ до Google Drive, потрібно зробити таке:
  1. Перейти на сайт www.google.com.ua.
  2. Зареєструватися під своїм обліковим записом, натиснувши кнопку Увійти у правому верхньому куті вікна.
  3. Натиснути кнопку  Додатки Google.
  4. Вибрати у списку вказівку Диск, що призведе до відкриття вікна Google Drive.

Д/З Створити обліковий запис Google, створити Google-документ на вільну тему, відкрити доступ по посиланню.

УРОК 51
Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів.









УРОК 52
Опрацювати теоретичний матеріал (ВІКІПЕДІЯ)


УРОК 53
Мова HTML складається з спеціальних розміточних вказівників, які називають теги, від англійського слова tag. Можна їх також називати командами або кодами мови HTML.
Тег – інструкція браузеру, яка вказує спосіб відображення тексту.
Тег завжди починається зі знаку „менше” (<) і закінчується знаком „більше” (>). Прописні і рядкові літери при написанні тегів не розрізняються.
Існують два типи тегів – парні і непарні. Парні теги краще всього порівнювати із дужками алгебраїчного виразу. Парний тег впливає на текст з того місця, де він написаний і до того місця, де вказана ознака закріплення його дії, а нею служить той же самий тег, який починається з символу слеш „/”.
Теги діляться на категорії по тих функціях, які вони виконують: структурні теги, теги форматування абзаців, символів, визначення гіперпосилань, включення графіки і інші.
Для описання структури HTML-файла використовують наступні чотири парні теги:
< HTML></ HTML> - вказує браузеру, що далі слідує HTML-файл. Цей тег ніби обрамляє документ – увесь текст повинен знаходитись всередині цього тега. Далі потрібно розбити документ на дві частини – заголовок і власне текст.
<HEAD></HEAD> - всередині цього тега повинен знаходитись заголовок документа, який складається з декількох частин, основною з яких є заголовок вікна.
<TITLE></TITLE> - тег заголовка вікна. Він пишеться всередині тега HEAD. Заголовок вікна пишеться тільки латинськими літерами.
<BODY></BODY> - всередині цього тега пишеться те, що буде доступним в області перегляду браузера. Цей тег може мати декілька параметрів, які описують колір фону вікна перегляду, малюнок в ньому, колір тексту і таке інше.
Основним елементом HTML-файла є абзац. Розбиття тексту на стрічки при написанні HTML-файла не впливає на те, як цей текст буде відображатись в браузері, тому при написанні тексту можна стільки разів переводити рядок, скільки це зручно. Заголовки використовують для найменування частин документа, а також змінювати загальний вигляд. Мова HTML дозволяє створювати добре структуровані документи за допомогою таких тегів:
<Р> - тег „параграф”, відділяє абзаци один від одного, ставиться в кінці абзацу.
<ВR> - наступний за цим тегом зміст HTML-файла буде просто починатися з нової стрічки.
<НR> - цей тег вказує на те, що браузер повинен відобразити горизонтальну лінію, що йде через весь екран.
<PRЕ></PRЕ> - за допомогою цього тегу встановлюється попередньо відформатований текст.
<Н1></Н1> - тег, який визначає заголовок документа. Після букви Н вказується вид заголовка від 1 до 5. Чим більша цифра, тим більший шрифт заголовку.
Браузер знищує всі зайві пробіли між словами. Якщо використовувати тег <PRЕ>, то можна ввести текст, відображений шрифтом фіксованої ширини, наприклад таблицю.
В будь-якому тексті виникає потреба виділити деякі символи, слова, вирази. Одним із таких тегів, які використовуються для форматування тексту є тег .
Дати відповіді на питання:
Що таке тег?
Які існують типи тегів?
На які категорії діляться теги?
Які ви знаєте структурні теги?
Якими значками завжди починається і закінчується тег?
Які ви знаєте теги управління зовнішнім виглядом Web-документа?

УРОК 54
Зареєструватись та пройти курс

УРОК 55, 56 (07.04, 09.04)
2. Створити форму з 12 питань на вільну тему.



УРОК 57 (14.04)
Розв'язування компетентнісних задач
Інформаційні технології в суспільстві. Створіть документ із посиланнями, коротким описом та скріншотами освітніх сайтів та/або навчальнорозвивальних комп’ютерних програм, тренажерів, ігор тощо.


УРОК 58 (16.04)
Розв'язування компетентнісних задач
Мережеві технології. Створіть презентацію з описом роботи гео-сервісу Google Earth. «Помандруйте» світом за допомогою Google Earth. Відвідайте одне з великих міст, переміщуючись його автошляхами та кімнатами тривімірних моделей його будівель. Зробіть на слайдах презентації фото- або відеозвіт своєї мандрівки.


                                     УРОК 59 (21.04)
                    Розв'язування компетентнісних задач
Комп'ютерні презентації. Створіть інтерактивну презентацію психологічного, навчального або професійного тесту. Слайди презентації повинні містити питання з відповідями — гіперпосиланнями на інші слайди, об’єднані певним алгоритмом. Залежно від відповідей користувач повинен отримувати той чи інший результат, передбачений тестом.


                                         УРОК 60 (23.04)
                    Розв'язування компетентнісних задач
Комп'ютерні публікації. Розробіть інформаційний бюлетень на тему «Наша подорож», оформивши його 2-3 фотографіями, малюнками, виконаними власноруч, і текстовим наповненням про одну з екскурсій вашого класу.



                                         УРОК 61 (28.04)

                    Розв'язування компетентнісних задач
Текстовий процесор. Створити засобами текстового процесора оголошення про виховну подію "Допоможи зберегти ліс" та "Енергозбереження;
 Створення листа подяки за участь у волонтерстві чи благодійності.


                                       УРОК 62 (28.04)
                    Розв'язування компетентнісних задач
Відеоредактор. Створити відеопідбірку на тему "Моя родина".


УРОК 63, 64 (05.05, 07.05)
Комплексний навчальний проєкт.
Перелік тем навчальних проектів: 
  1. Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності: як вони змінюють професію.
  2. Комп’ютер майбутнього: перші кроки чи далекі перспективи.
  3. Програми для роботи з текстом: чи є альтернатива.
  4. Надбудови табличного процесора: користь для користувача чи зайвий застосунок.
  5. Редактори комп’ютерної графіки: нові інструменти для майбутнього художника.
  6. Фрактали – це математика чи інформатика.
  7. Вікісайти: основи конструювання та приклади застосувань.
  8. Офіс 365: сховище чи онлайнові офісні програми.
  9. Робототехніка: як знання інформатики допоможуть керувати роботом.
  10. 3D-моделювання: програми та реалізація.



Етапи роботи над проектом
1. Підготовчий етап:  
  •  визначення  теми  та  мети проекту;
  • обговорення проблеми;
  • висунення гіпотези.
2. Планування  
  • визначення джерел;
  • визначення засобів збирання, методів аналізу інформації;
  • визначення способів представлення результатів;
  • установлення критеріїв оцінювання результату процесу.
3. Реалізація:
  • дослідження, спостереження, робота з інформаційними ресурсами, анкетування, експеримент;
  • аналіз інформації, підбиття підсумків, формулювання висновків;
  • оформлення результатів роботи над проектом залежно від обраної форми; 
  • представлення;
  • підготовка опису проекту та тексту доповіді до захистуПрезентація /захист;  
  • творчий звіт, презентація отриманих результатів.



КОНТРОЛЬНА РОБОТА (19.05)
1.     Як називається набір інструментів і сервісів, використання яких забезпечує конкретному користувачу досягнення власних освітніх цілей?

a.   персональне навчальне середовище
b.  персональне віртуальне середовище
c.   віртуальне навчальне середовище
d.  локальне навчальне середовище

2.     Як називаються комп’ютерні віруси, що розмножуються копіюванням себе у службові ділянки носіїв, яке відбувається під час спроби користувача зчитати дані з ураженого носія?

a.     дискові (завантажувальні віруси)
b.      макровіруси
c.      файлові віруси
d.     бекдори

3.     Як називаються шкідливі програми, що вбудовуються у браузер користувача для показу реклами під час перегляду веб-сторінок?
a.     комп’ютерні віруси
b.     хробаки (черв’яки) комп’ютерних мереж
c.      рекламні модулі, або Adware
d.     троянські програми
4.     Які моделі є прикладами комп’ютерної графічної моделі?
a.     діаграма порівняння середніх і найбільших глибин океанів
b.     формули для обчислення вартості обклеювання шпалерами класної кімнати
c.      формули для обчислення вартості фарби для фарбування підлоги у класній кімнаті
d.     програми, що досліджують кількість опадів в певній місцевості
e.      зображення лікарської рослини, створене у графічному редакторі
f.       програми, що досліджують змінення кількості населення у країні в певні інтервали часу
5.     Яке твердження правильне?
a.     Масив – це впорядкований набір змінних одного типу;
b.     Масиви бувають тільки одновимірними;
c.      У масиві дані розрізняють за порядковими номерами;
6.      Програма для створення відеороликів це:

а) Microsoft Publisher;
б) Microsoft Excel;
в) Movie Maker.

7.  Розширення файлу публікації, створеної в програмі Microsoft Publisher:

a.     exe
b.     rtf
c.      ppt
d.     pub


8.     Встановіть відповідність між видами ризиків, з якими стикається користувач в Інтернеті, та їх описом.

технічні ризики
результати діяльності шкідливих програм
споживчі ризики
шахрайство, отримання неякісних товарів, викрадання коштів
контентні ризики
булінг, кібер-грумінг, ігри в мережі тощо
комунікаційні ризики
повідомлення, що містіть сцени насилля, жорстокої поведінки, нецензурну лексику, матеріали для дорослих, пропаганду расової або національної ненависті, алкоголю, тютюну, наркотиків тощо

9.     Паперовий аркуш з інформацією, незмінною для серії документів, та місцем для введення змінних даних:

a.     бланк
b.     буклет
c.      брошура
d.      бюлетень

10.            Як завантажити на Google Диск файли чи папки з вашого комп’ютера? Розмістіть дії у правильному порядку.

1
Вибрати потрібні об’єкти на вашому комп’ютері у вікні, що відкриється
2
Вибрати кнопку "Відкрити"
3
Вибрати над робочою областю вікна диска кнопку "Мій диск" або "Створити"
4
Вибрати у відкритому списку потрібну операцію (Завантажити файл або Завантажити папку)

11.            Яке значення сьомого елемента масиву, створеного командою: 
For k:=1 to 10 do     a[k]:=2*k-1





Комментариев нет:

Отправить комментарий